jj evidentně šité tak aby to měla ČP snadné a konkurence mimo. Nic proti ČP, ale jít o skutečně konkurenční prostředí tak jsou dávno v loji. Žije hlavně ze svého jména a používají ji hlavně starší ročníky, ale těch je u nás armáda, proto se uživí i přes očividné nesmysly co odtamtud vyšly za poslední pětiletku. Největší konkurent je pro ČP ne Zásilkovna ale PPL které nechce nějaké extra tarify a obvykle dopravuje i přes celou republiku do dalšího dne.
Nejvíc jsem nechápal jak přes pandemii mohla být Pošta v mínusu i přes prodej aktiv. Ostatní balíkovky si mastily kapsu a oni toto? Příjde mi že Pošta někoho musí dotovat, toto není logicky jinak vysvětlitelné. U komerčních balíkovek byla pandemie přímo žní která fakticky nepřestala, zaměstnanci dostávali extra prémie - a Pošta propouští a nemá peníze.