Odpovídáte na názor k článku Warhorse Studios slaví. Prodalo se již milion kopií Kingdom Come: Deliverance. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Jedna věc je zda se hra líbí (subjektivní věc) nebo zda je hra technicky odfláklá (objektivní fakt), technické provedení nemá s líbivostí nic společného.
Hra často používá nízkou kvalitu textur, používá prvky (hádám kvůli výkonové optimalizaci) jako jednoduché statické stromy tvořené dvěma jednoduchýma plochama do kříže potažené texturou, namísto stromů které se používají v popředí. Objektům chybí hloubka, jsou to buď jednoduché objekty a plastičnost je dodána maximálně bump mapingem, což je jen optický klam ovlivňující odraz světla od povrchu, kdežto teselace dodá skutečný 3. rozměr do jinak plochého objektu, s tím je spojená ambient oclusion, díky tomu že povrch je jednolitý, AO na něm nemůže nic udělat, případně se používá AO "zapečené" do textur, tzn. okluzi má obrázek textury v sobě, není počítána dynamicky a nedokáže reagovat na zdroje světla. Tohle se opět používá jako laciná výkonostní optimalizace - v ideálním případě je výsledek podobný realtime počítané AO a jako bonus to nemá vliv na výkon... Jednoduše se to očůrává všude možně. Chápu to při nižších nastaveních a na konzoli, ale tohle je případ i maximálního nastavení hry na high end HW.