Názor k článku Poslední česká recenze Kingdom Come: Deliverance od Crha - Ono to je těžké hodnotit. Pokud Vím tak...

  • 25. 12. 2018 16:29

    Crha (neregistrovaný)

    Ono to je těžké hodnotit. Pokud Vím tak KCD běží na unreal engine a z toho co jsem měl čest nastudovat, je vytvoření lesa celkem jednoduchou záležitostí. Lukáš si ale hlavně stěžuje na chování postav a jejich animace a tu opravdu UE nemá zvládnutou a když jsem se snažil vytvořit vlastní animaci již existující postavičky, musel jsem to vypnout abych se nepoblil. A bylo mi z toho ještě dva dny zle. UE toto opravdu nemá zvládnuté, je to odfláklé a nedokonalé. Prakticky se s tím nedá pracovat. Nedá se vytvořít kostra, nějaký hlavní kořen hry a k tomu přiřazovat další operace, úkoly, větvění se zpětnými smyčkami. UE všechno vkladá do jednoho nepřeberného guláše typu rozevíracího menu, na kterou něco lepíte a prakticky jste vázani na konkrétni nadefinovanou věc a nemůžete tak kombinovat. Dávám Vávrovi za pravdu v tom, že cokoliv chtějí opravit může rozdrbat něco jiného a proto musí hru při každém zásahu přetestovat jestli se nerozbilo něco jiného. Je to obrovský problém UE a divím se, že to neřeší. Prakticky jsem se na animacích zasekl a nechce se mi řešit něco, co už dávno bylo vyřešeno v jiných hrách a v jiných enginech znovu. Stvořili sice dobrý a komplexní nástroj na tvorbu her, ale nechali mu hardcore programovatelnou volnost, kterou bych nazval spíš prázdnost. A bohužel musím konstatovat: "zlatej Valve Hammer Editor", UE musíte všechno programovat od začátku a to včetně úplných kravin. A způsob nelogického rozvržení práce s jednotlivými prvky, je ubohost sama o sobě.