Pingdom třídil a vizualizoval
Analytická společnost Royal Pingdom tyto data prozkoumala a ve finální zprávě přišla s několika zajímavými čísly. Abyste se dostali do Top 1000, potřebujete 4,3 milionu reálných uživatelů (RU) měsíčně. Návštěvnost je pouze odhadována, přesná čísla z Google Analytics nejsou veřejná.
Pořadí | Minimální počet RU |
Top 1000 | 4 100 000 |
Top 500 | 7 400 000 |
Top 100 | 22 000 000 |
Top 50 | 41 000 000 |
Top 10 | 230 000 000 |
Číslo 1 | 540 000 000 |
Při shrnutí všech čísel bylo zjištěno:
- Stránky z Top 10 tvoří 42 % návštěvníků z Top 100 a 21 % z Top 1000.
- Stránky z Top 100 tvoří 50 % Top 1000, takže stejný počet návštěvníků, jako má 900 dalších největších webů.
Čísla nejlépe vyzní na grafu, Na ose X je pořadí webů v žebříčku, na ose Y počet reálných uživatelů, zdroj: Pingdom
Další postřehy
- Internetovou jedničkou (mimo Google) je s přehledem Facebook. Navíc desetinásobně překonává druhý Yahoo v počtu zobrazených stránek.
- V první desítce jsou tři projekty podporující svobodný software a informace (Wikipedia, WordPress, Mozilla)
- Top 10 okupují tři weby Microsoftu (Live, MSN a Microsoft), přitom ještě pohání vyhledávač Yahoo a na 11. místě je jejich Bing.
- Sedmé a osmé místo získaly čínské portály Baidu a QQ.
- V Top 10 neobsahuje na stránkách reklamu pouze Wikipedia.
Kompletní žebříček s detailními informacemi naleznete na portál Ad Planner.
Zdroj: Pingdom, Google Ad Planner