skoda, ja zas mam rad Raptr/AMD Gaming Evolved App.. Hlavne to automaticke nahravanie hrania hier a tiez sledovanie casu straveneho v hre a aj ta optimalizacia kvality (je fajn vidiet doporucene hodnoty). Ma to svoje problemy, ale nemam vsetky hry na Steame, vacsinu skor na GOGu.
Tak to bude poměrně nevýhoda oproti NVIDIA, po které tím pádem sáhne každý, kdo chce alespoň občas pustit stream či nahrávat video. Nějaké Fraps/MSI Afterburner jsou dnes minulostí se svým propadem výkonu pod 50% při jejich použití. Dnes je standard nahrávat fakticky bez propadu jakéhokoliv výkonu přes Shadowplay či právě AMD Gaming Evolved App.
mě ta aplikace chybět nebude, ale jako pokus o konkurenci GFEX to bylo lepší než nic. Prostě takový prográmek pro BFU. A co z toho plyne? AMD má sotva peníze na vývoj ovladačů a i tam to dost drhne, takže logicky odsekává vše podružnější, byť by to mohlo tvořit dobré jméno. Pořád je vidět že inženýrské myšlení převažuje, tímhle stylem na NV a její vydělávání nikdy mít nebudou....
nahradit to lze OBS s podporou VCE: https://obsproject.com/forum/threads/obs-branch-with-amd-vce-support.13996/
Optimalizace nastavení her jsem nikdy nevyužil. :-)
AMD maji SDK pro VCE uz vic jak dva roky a nejnovejsi AMF SDK (drive AMD Media SDK) podporuje plne polaris, takze pak je to na treti strane, proc to neimplementovala.
Kazdopadne RAPT VCE podporuje dlouho a dopad na vykon tam byl minimalni. Polaris navic umi dvoupasmovy encoding, takze vysledna kvalita by mela byt jeste o chlup lepsi.
"Streamování/nahrávání fungovalo jen od určité verze karet, nejstarší je hiend GCN1.0, tj. HD7970/R9 280(X). Slabší (a)nebo starší karty podporu nemají."
to platilo u prvni verze GE, u dalsich uz to slo :) (mam vyzkouseno s 6970 coz jeste neni GNC...) teda popravde nevim jak stream, ale nahravani mi slo normalne, takze stream by mel jit taky...