Názor k článku Konzole PlayStation 5 už údajně nemá mít APU, Sony chce prý použít samostatné GPU od SamanCZ - hry vyzuivaji smesne malo z vykonu x86, kuprikladu...

  • 7. 6. 2017 9:43

    SamanCZ (neregistrovaný)

    hry vyzuivaji smesne malo z vykonu x86, kuprikladu Borderlands: The Pre-Sequel si zahrajes vpohode i na obstarosni Tegre K1, tedy ARm starem 3 roky a vykonem dnes doslova nicotnym, na X1 v Shieldu hraju tu hru zcela vpohode na FHD okolo 60fps, a i tahle Tehra ma vcetne GPU casti spotrebu okolo 20W, pri hrani se to chova porad jen jako 4 jadro, takze chystana X2 nebo Xavier kde se jiz bude jednat o 8 jadro s Pascalem, naprosto vpohode i na 4K :) a za ty 3 roky co mozna budou jeka predstavovane nove konzole bude i Xavier zastaralej kus kremiku

    lidi ivedomte si ze na uzavrene platforme je ke hrani potreba celkem malo vykonu CPU, to ze na windows je to jinak je dano tim jakej bordel tam panuje v pristupu prez API, musi to obslouzit az prilis mnoho moznosti a prilis vykonu je na univerzalni moznosti, a jestli dnesni TOP hry v oblasti treba stretegii ktere jsou na CPU nejnarocnejsi uzmou asi 10% skutecneho vykonu CPU tak je to hodne, a to ze to CPU vytezuje na max je dano prave tim, ze to je univerzalni platforma, uzavrene prostredi jakym je Playstation je na tom uplne jinak, ostatne schvalne jak by se vam hralo na Jaguaru co je v dnesnich konzolich? no na windows spatne, protoze to CPU je nekde na urovni zakladnich Celeronu ;)