Odpovídáte na názor k článku Které desky zvládnou 220W procesory AMD FX? Seznam pomalu roste. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Dnes je nejoblibenejsi herni vyvojarska platforma NVIDIA, protoze ma nejlepsi nastroje (NVIDIA nSight, FX composer, CUDA, Open Automate, PhysX apod.) Vetsinu integrovanou s Visual Studiem, ktere prakticky kazdy pro vyvoj her pouziva. AMD potrebuje, aby vyvojari psali kod pro jejich GPU a primarne ladili efekty a render na jejich nastrojich. S pomoci penez a know-how MS a Sony vlastne vyvinou vse potrebne a diky pritomnosti na vsech konzolich prirozene prinuti vyvojare, aby je brali vazne. Lze se na to podivat tak, ze ne ze na tom dost nevydelaji, ale spis pozornost a prizen vyvojaru je nebude stat tolik, jako kdyby na to cele byli sami a nikdo by pritom nemel potrebu to vsechno pouzivat. Bude to vyhoda i pro jejich CPU divizi, protoze i ta je ted na konzolich a co je tam proste jede. Ze stejneho duvodu bude PhysX na konzolich, byt na AMD GPU/CPU. Bez toho by ho do hry nikdo nedal. Reseni pro fyziku si kazdy implementuje do enginu jen jednou a tim spolecne pro vsech platformy. Navic PC bude jako vzdy mene vydelecne a tim nejmene zajimave pro developery.