Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Které desky zvládnou 220W procesory AMD FX? Seznam pomalu roste. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 16. 3. 2013 10:06

    WoodyPWX (neregistrovaný)

    Dnes je nejoblibenejsi herni vyvojarska platforma NVIDIA, protoze ma nejlepsi nastroje (NVIDIA nSight, FX composer, CUDA, Open Automate, PhysX apod.) Vetsinu integrovanou s Visual Studiem, ktere prakticky kazdy pro vyvoj her pouziva. AMD potrebuje, aby vyvojari psali kod pro jejich GPU a primarne ladili efekty a render na jejich nastrojich. S pomoci penez a know-how MS a Sony vlastne vyvinou vse potrebne a diky pritomnosti na vsech konzolich prirozene prinuti vyvojare, aby je brali vazne. Lze se na to podivat tak, ze ne ze na tom dost nevydelaji, ale spis pozornost a prizen vyvojaru je nebude stat tolik, jako kdyby na to cele byli sami a nikdo by pritom nemel potrebu to vsechno pouzivat. Bude to vyhoda i pro jejich CPU divizi, protoze i ta je ted na konzolich a co je tam proste jede. Ze stejneho duvodu bude PhysX na konzolich, byt na AMD GPU/CPU. Bez toho by ho do hry nikdo nedal. Reseni pro fyziku si kazdy implementuje do enginu jen jednou a tim spolecne pro vsech platformy. Navic PC bude jako vzdy mene vydelecne a tim nejmene zajimave pro developery.