Internetové televize Kuki se změnila. Nové prostředí a podpora více zařízení je prý tak velká, že ji vývojáři nazvali Kuki 2.0. Kuki provozují dva poskytovatelé internetu, brněnský Smart Comp (Netbox) a pražský Planet A (AIM). V souvislosti se změnami má Kuki i nové logo.
Kuki nyní kromě vlastního set-top-boxu (kam nové prostředí přijde později formou upgradu) a aplikací pro Smart TV značek Android (Sony, Philips) či Tizen (Samsung) funguje i ve WebOS (LG) a Apple TV. Nedávno zprovoznila i sledování ve webovém prohlížeči. Z větších platforem jí tak chybí už jen MyHomeScreen (televizory Panasonic).
Nové rozhraní jde stejnou cestou, jako u jiných internetových televizí. Obecný trend je upřednostnit obsah před televizními stanicemi, takže na úvodní stránce uvidíte dashboard kombinující EPG i videopůjčovnu. Už na konferenci TV Con zmiňovali vývojáři konkurenční platformy, že „hlavní je co chcete sledovat a ne kde to dávají“.
Přibylo vyhledávání podle názvu, žánru, hodnocení i podle jmen herců. Podle Marka Bukala, vedoucího vývoje Kuki má nová Kuki šestkrát více obsahu, než Netflix. V nastavení Kuki si může každý člen rodiny zvolit své vlastní preference včetně rozlišení (i když proč by ho někdo snižoval…), preferovaného jazyka či titulků.
Nová Kuki 2.0 bude do aplikací uvolněna postupně od 25. března, ale ve webovém prostředí si ji můžete prohlédnout už dnes.
partnerem rubriky IPTV je společnost CETIN a ZrychlujemeČesko.cz