Lenovo: nový koncept, nové logo

14. 6. 2011

Sdílet

 Autor: Redakce

Společnost Lenovo představuje nový komunikační koncept nazvaný "For Those Who Do" a novou korporátní identitu, jež má zastřešit její dvě produktové řady ThinkPad a IdeaPad.

Lenovo přichází s inovací svého loga a novou firemní identitou, jež má odrážet současné směřování společnosti. Ta, jak uvádí tisková zpráva, "již šestý kvartál v řadě roste rychleji než ostatní počítačoví výrobci." Samotné logo se přiliš nezměnilo, pouze k původnímu logu přibyl červeně orámovaný slogan "For Those Who Do", tedy, volně přeloženo, "Pro ty, kteří to zmáknou."

Nová korporátní identita chce představit Lenovo jako technologického lídra a zastřešit dvě hlavní produktové linie, tedy business řadu ThinkPad a řadu IdeaPad určenou pro domácnosti, které měly doposud odlišnou komunikaci a jiný vizuální styl. Výrobky společnosti chtějí být vnímány jako nástroje k uskutečnění těch nejodvážnějších uživatelských myšlenek a nápadů, a mají vyzývat k cestě za svými sny a ambicemi, zkrátka, jak nabádá nové heslo - všechno zmáknout.

lenovo logo

bitcoin školení listopad 24

Na podporu tohoto nového komunikačního stylu dorazí na začátku září do několika českých měst Lenovo truck, kde si návštěvníci prohlédnou kompletní portfolio produktů a vyzkouší si novinky, které společnost Lenovo uvede na český trh. Truck roadshow začne 6. září v Ostravě, další zastávky budou v Praze, Olomouci a Brně.

Zdroj: TZ Lenovo