Lenovo přichází s inovací svého loga a novou firemní identitou, jež má odrážet současné směřování společnosti. Ta, jak uvádí tisková zpráva, "již šestý kvartál v řadě roste rychleji než ostatní počítačoví výrobci." Samotné logo se přiliš nezměnilo, pouze k původnímu logu přibyl červeně orámovaný slogan "For Those Who Do", tedy, volně přeloženo, "Pro ty, kteří to zmáknou."
Nová korporátní identita chce představit Lenovo jako technologického lídra a zastřešit dvě hlavní produktové linie, tedy business řadu ThinkPad a řadu IdeaPad určenou pro domácnosti, které měly doposud odlišnou komunikaci a jiný vizuální styl. Výrobky společnosti chtějí být vnímány jako nástroje k uskutečnění těch nejodvážnějších uživatelských myšlenek a nápadů, a mají vyzývat k cestě za svými sny a ambicemi, zkrátka, jak nabádá nové heslo - všechno zmáknout.
Na podporu tohoto nového komunikačního stylu dorazí na začátku září do několika českých měst Lenovo truck, kde si návštěvníci prohlédnou kompletní portfolio produktů a vyzkouší si novinky, které společnost Lenovo uvede na český trh. Truck roadshow začne 6. září v Ostravě, další zastávky budou v Praze, Olomouci a Brně.
Zdroj: TZ Lenovo