V tom případě to má podle mě ještě nižší užitnou hodnotu. Pokud je rozdíl mezi vykreslením snímku u 60Hz (16,7 ms) a 240Hz( 4,2 ms), tak to určitě dává smysl. Ale 2 ms rozdíl už je velmi situační případ a v podstatě to musí být ideální prostředí. Nějaká oficiální LAN, kde narvou fůru peněz jenom do hardwaru (nemám vlastní zkušenosti z oficiálních událostí, ale co jsem četl , třeba takové PUBG turnaje se nehrajou na sestavách 3090, 5950X, 32GB 3800MHz CL 14 a 360 Hz monitorech). Takže nějaká LAN akce, servery s vysokým tik-rate, potom vlastně nejenom odezva monitoru ale celý sestavy, takže například implementace nVidia Reflex. A v dnešní době covidu už se dost věcí hraje online (opět PUBG, kde např v regionu EMEA se hraje od Francie po Finsko přes Rusko k Turecku) takže ty 2 ms se jenom v odezvě na server ztratí. Takže ano, 2ms oproti 240Hz monitoru mohou přinést výhodu ale v podstatě pouze v ideální konstalaci všeho výše popsaného, což se v podstatě nikdy nestane a pořád je to pouze marketing. To je jako kdybychom na 24" display aplikovali 8k rozlišení a 16k rozlišení a někdo na to koukal z 80 cm. Rozdíl nepoznáš, ale má to čtyřnásobný rozlišení, to je super :)