Asi jste zaznamenali jejich "lidumilskou" kampaň typu "20 tisíc korun plat už po druhém roce u nás". Prostě prodavačka, už po dvou letech, bude v lídlu dostávat celé dvě třetiny průměrného českého platu a asi 30% toho co její německá kolegyně. To je třeba nastrkat na billboardy a minimálně to oslavit, protože český jouda jak má přehled jenom o tom co dává TV Nova a kde mají levnější výrobní salám jim to sežere (a evidentně to funguje) i s navijákem . A teď, když je kampaň rozjetá, tak je třeba změnit slova v činy. U nás bude teď Lidl 14 dní zavřený, bude se modernizovat, budou se tam budovat samoobslužné pokladny ... protože aby mohli dát jedné holce 20 tisíc a ta tam bude dělat opravdu děvku pro všechno, fakt není o co stát, musí další 3 propustit. takže jo, oslavně hýkejte nad tím, že Lidl je levný, lidový a má eshopu vohnouti....