Co se stane? Google založil svůj business na reklamě. Jejich systém Android je v první řadě nástroj na reklamu a až poté je to operační systém. Goole umožňuje tento reklamní nástroj "výrobcům telefonů" modifikovat. Čínští soudruzi se toho chytili a udělali z toho nástroj komunistické propagandy. Tímto nástrojem tady dělají podobné sinofily jako je třeba Pety.
ty o googlu nevíš ani hovno ... business googlu je založen na reklamě a cenzuře! Jak se ta tvoje propagada liší od tí čínské? Ty jsi jako něco, někdo víc? Nadčlověk? To už taky taky jednou bylo ... :D :D :D
... když jsme u těch "modifikací" ... jsem kompletně na prášky, když mi xiaomi nonstop podbízí články seznamu, nebo diit (ale taky cnews :D ) ... to budou asi ti pátí koloňáci, to se musí hlásit :D
ty už pal do řiti s těmi kecy, snad si nemyslíš, že ti ty antikomunistické bláboly někdo žere? Pátá kolono ... kriplové na tvém levelu společnosti škodí rozhodně víc, než Rudí Khmérové ... nijak/ničím se nelišíš od kádrováků a normalizátorů té doby ... když půjde do tuhého, ty budeš jako první v řadě z těch, co budou "nepříteli" leštit boty na rohu ulice, když jako druhá možnost bude "východní fronta" v konvenční válce ... tedy ty, nebo já vzhledem k věku už asi ne, píši obrazně ...
Ano vyplatilo se to i v roce 38. Ale Postupně naše první republika vznikla v roce 1918 díky těmto mocnostem. To se nám hodně vyplatilo.
Když sejmete tuhle komunistickou optiku vnímání tohoto roku 1938 jako zrady tak zjistíte, že tato zrada ochránila naši republiku před válkou na kterou byli nejpřipravenější fašisti a komunisti. Právě ty režimy co spolupracovali na parcelování Evropy. Naše republika tak trpěla "jen" fašistickou okupací a ne válečnou konfrontací s hitlerovským Německem. Bohužel díky sovětské propagandě ne nepodobní té nynější čínské naši lidé po "osvobození" kolaborovali s komunisty a mrzačili naši republiku komunismem skoro půl století.
Druhou světovou válkou trpěla celá Evropa. Naše republika byla tehdy potřebnou zbrojnicí pro Hitlera. Proto aby zbrojnice fungovala tak se fašisti snažili těmto lidem vytvořit relativně dobré pracovní podmínky.
Tahle čísla ukazují že je tomu tak. Fašisti u nás vraždili hlavně židy pro které byla první republika místem bezpečí a rovnosti a pak se bohužel stala pastí. https://cs.wikipedia.org/wiki/Ob%C4%9Bti_druh%C3%A9_sv%C4%9Btov%C3%A9_v%C3%A1lky
Ano to je to jak se západní svět zpronevěřil tomu na čem byl postaven. Rovnost, svoboda. Ve kvótách genderismu a LGBT se tomu zprotivil. Což jsou právě ony levicové a progresivistické neřádstvo které přišlo od moderních komunistů. Naštěstí v našich končinách proto nim můžeme vcelku beztrestně vystupovat. To ale proti komunistům v Číně dost dobře nejde.
No když Vy raději vládu jedné strany včetně jejich trestů smrti a intervence ve jménu těchto komunistických ideálů tak to je smutný výsledek našich zkušeností s komunisty.
Preferencia komunistov, ci uz v Cine alebo v Rusku, je tak primitivna a kratkozraka, ako ked nejaky krajan oslavuje Hitlera. Nedochadza mu, ze dalsi na zozname boli Slovania. To iste s Cinou, fasistami, atd. Moze len dufat, ze by nepatril na zoznam nechcenych - alebo by ho niekto neudal aj nasilu. A potom bude jedno, ci ma alebo nema prava, nebude nikoho, kto by sa mohol a chcel ozvat, nebude o tom ani nikto pisat. Ked sa mu nieco znepaci, nenapise to na internet, ani si neponadava v krcme (alebo iba raz a naposledy). Tento zasadny rozdiel si neuvedomujete. Neviete, na ktorej strane pusky skoncite. Velmi lahko sa dostanete tam, kam nechcete. A nikoho to nebude zaujimat.
Dvě žáby poskakovaly kolem kravína a snažily se najít něco k snědku. Našly okno nízko nad zemí a skočily dovnitř, jenže ke své smůle spadly do vědra s mlékem. Nemohly vylézt ani vyskočit a bylo jasné, že se pravděpodobně utopí. Naprosto bezvýchodná, zoufalá situace. Jedna žába si řekla, že se nebude před smrtí ještě vysilovat a trápit, klesla ke dnu a utopila se. Druhá žába se rozhodla, že to nevzdá, že se alespoň bude snažit udržet se co nejdéle na hladině. Plavala, převracela se, zmítala sebou a kopala nohama, až z toho nakonec ztratila vědomí. Když se probrala, zjistila, že se nejen neutopila, ale že má pod nohama něco pevného. Když totiž tak usilovně plavala, utloukla pod sebou vrstvu másla, které ji nadnášelo a od kterého se mohla odrazit, aby vyskočila z vědra.
Poučenie: NIKDY, NIKDY, NIKDY SA NEVZDÁVAŤ !!!
zdroj: ruská bájka @ Jan Drnek: Žáby v mlíku
DedekHrib
Vazne se stale musi jine videni sveta nalepkovat? Cernobile neni nic.
Tzv.Benesova linie opevneni tesne pred dokoncenim delala Hitlerovi velke obavy. Ano, ty "ropiky" dnes rozprodavane fandum jako chaty.
https://www.idnes.cz/technet/vojenstvi/ceskoslovenska-mobilizace-roku-1938.A130128_150314_vojenstvi_mla
Jako vzdy u technet military clanku, nejlepsi informace v sirsim kontextu clovek najde v diskuzi, coz jinak o lzidnes neplati.
I pres svoji nedokoncenost mohla odrazit prvni napor nacistu (Hitler planoval vpad pres olomoucko a brnensko, protoze zapadni cast linie byla dokoncena a zpusobila by obrovske ztraty). To vse pri relativne malych ztratach na strane ceskoslovenske armady.
Pri nasledne kooperativni odvetne reakci "spojencu" vpadem do Nemecka ze zapadu by cely Hitler jaksi splasknul hned v zarodku sve expanzni vize. Ceskoslovensko o tom se spojenci vedlo intenzivni jednani vc. vojenskych planu..
Mnichovska dohoda vedla k tomu, ze Benes musel ustoupit (samotne Ceskoslovensko by bylo pocetni prevahou postupne zmasakrovano bez nadeje na vitezstvi, takze se musel podridit).
Dusledkem byly miliony mrtvych, svetova valka, osvobozeni, rozdeleni Evropy mezi SSSR a "zapad", Marshalluv plan (naciste dostali jako trest za ta zverstva totalni obnovu prumyslu a ekonomky, och, jaka to hruza!), dvourychlostni Evropa....
Takze prevzeti moci v CSR a vcleneni do sfery vlivu SSSR a nase zaostavani, to vse, co tak z duse nenavidite, se vubec nemuselo stat.... Stacilo, aby spojenci jednali jinak. Tvrdite, jak se nam USA /spojenci vzdy vyplatili a pres tu kratkozrakost a vlci mlhu ani nevidite, ze diky temto rozhodnutim doslo k tomu, proti cemu brojite nejvic (vliv bolsevizmu a nyni Ciny). Svet mohl byt uplne jine misto a CSR by pokracovala smerem, ktery zapocal s rozporcovanim Rakouska-Uherska
Tipuji, ze si tuhle informaci zalozite do supliku "dusledek bolsevicke vyuky" a ani to s vami nehne - jako obvykle.
Svetove dejiny je treba vnimat v celem barevnem spektru, ostatne jako cokoliv... Nicmene vy jste zastance cernobilych obrazku (bi-polarita, vlevo na mape dobry, vpravo velky spatny...).
tralalák 22.9.2021 at 22:26
No pěkná pohádka. Jenom jaksi nesedí na to o čem je řeč. Český národ se nevzdal a bojoval. Opět se podívejte na to kolik Čechů v uniformě zemřelo za druhé světové války. Oni si jenom zvolili pro ten svůj boj proto fašizmu vhodnější dobu a místo. Což bylo velice moudré rozhodnutí. Tobruk, Buzuluk, RAF, ...
Mimochodem podobně dopadli a chovali se i Poláci.
tajtrlik 23.9.2021 at 6:52
Jo linie opevnění dělala obavy. Když se budete podrobně zajímat o její stav tak zjistíte, že byla nedokončená a přes Polsko které Němci porazili za chvilku by se k nám dostali co by dup. Další vývoj speciálně období po sitzkrieg jasně ukázalo, že ani Francie ani Británie neměli na to aby fašistické Německo porazili. Proto přišel Dunkirk a fašistická Vichistická Francie. Zlom nastal po letecké bitvě o Británii. Když už fašisti a komunisti nebyli spojenci a spojeným státům došlo, že Hitlera musí porazit a ne jen bojovat proto Japonsku.
Mnichovská dohoda nebyla příčinou druhé světové války. Příčinou bylo zakončení první světové války. To jak Německo ožebračili a zadupali do země. Ono i vyhrávat se musí umět. Když vyhrajete tak poraženému musíte vytvořit podmínky aby ti prohru akceptoval.
My jsme se dostali o sféry vlivu SSSR? Tam bylo i Rakousko. Rakousko se z ní vymanilo. Našli lidé kolaborovali s komunisty a dopadli jsme jak jsme dopadli bohužel vlastní zásluhou. To je naše národní ostuda. Tu ostudu dokumentuje i osud rodiny Mašínů. Otec bojoval proto fašizmu a synové proti komunismu. Pro mnohá naše spoluobčanů to jsou ale jenom vrazi.
To není o bipolaritě ale o pochopení doby jejích emocí ekonomiky a potřeb. Promiňte tohle so píšete je vidění náctiletého který toho dost ví ale kterému stále mnoho věcí uniká.
ty už s těmi bláboly začínáš být nebezpečný pro společnost ... být na místě redakce, máš permaban bez vysvětlení, které by ti bylo stejně prd platné ... Jako bych četl názory psychopata Klvani ... máš sice "nastudováno", otázka je, co bys tady blábolil, kdybys s takovým zaujetím četl Breivikův manifest ...
V0dn1k 23.9.2021 at 16:02
Víte on to nechápe ani sám Gogo. Kdysi jsem na jeho příspěvky reagoval ale je to zbytečné a proto ho ignoruji. Označil jsem ho arogantním hulvátem a také rudým gogem, Každým svým příspěvkem mi jenom odkazuje, že jsem měl pravdu.
PS: Gogo je taková místní tragická postavička se spoustou komplexů které si ventiluje na svém okolí. Málo kdo má odvahu Jako Vy mu odporovat. Děkuji,
Vodníku, ty toho nechápeš mnohem víc, a já nechápu, co tě vedlo zasrat se do této debaty ... proč se pleteš do něčeho, čemu nerozumíš, neznáš kontext? S tím hrdinstvím na ulici chceš říct co, blbečku? Že bys mě jako chtěl zbít? :D Pak bys byl spokojený sám se sebou? To o tobě vypovídá víc, než zbytek tvých idiotin. Pokud si myslíš, že bych tě v reálu neposlal do prdele jen proto, že máš 120 kilo, tak se musím smát.
V době, kdy retard hřib udával kolegy a sousedy, já běhal po USA a jinde ... teď mi tady nadává do rudých gogů ... zbytek těch jeho blábolů ani nekomentuji, od toho je jeho psychiatr ... Retarde Hřibe, já tobě nepotřebuji dokazovat nic, ty dokazuješ sám, co jsi za hovado a k jakým ideím inklinuješ ... pokd bys zase chtěl pouštět "moudra" o hulvátství, tohle je prachsprostý Newton a jeho "akce-reakce" ...
To, že ste behal po USA, znamená presne čo? Odkiaľ viete, že ten pán udával kolegov ako agent ŠtB? S tým hrdinstvom na ulici chcem povedať len to, že pes, čo veľa breše, nekúše. Nie som najstarší, ale viem, že pred hulvátmi a ľuďmi, čo druhých šikanujú, netreba ustupovať. Vaše silné reči môžu byť len dymová clona, za ktorou sa skrýva neistý človek. A aj keby pan Hrib v minulosti urobil niečo zlé, tak veľa vecí som v živote pokazil sám a mám taký pocit, že aj vy. Nehrajme sa tu na dobrých a zlých, všetci sme z rovnakého cesta a každý z nás skončí rovnako pod zemou, tak načo sa zbytočne nenávidieť? Ak sa Vám príspevky pána Hríba nepáčia, tak na ne nereagujte.
píšem len to, že nepoznáš kontext, toto nie je naše "prvé ródeo", najhoršie dopadne vždy ten, čo sa zamieša do niečoho, k čomu nepozná pozadie ... Hřib je mentálne postihnutý kretén, hrá sa na velkého antikomunistu, pritom je len úbohý fanatik. Nemá žiadny zmysel baviť sa s ním ľudsky, nechápe, nechce pochopiť, nemôže pochopiť ... Moje reči nie sú žiadne "silné reči", žiadna clona ... myslíš, že ma teší takto ho riešiť? On ale na iné spôsoby nereaguje a ak môže urážať on, prečo by som si ja mal brať servítky? V reálnom živote sa nemôže stať, aby som sa s takým idiotom vybavoval.
S tou tvojou poslednou vetou by som teoreticky mohol súhlasiť, keby nebolo keby ... tebe sa tiež nepáči moje vystupovanie voči nemu a reagoval si ... teraz mi radíš, že ja reagovať nemám ... väčšinou naňho seriem, niekedy sa ale nedá ... akonáhle má niekto iný "geopolitický" názor ako on, už nálepkuje a uráža ... toto väčšinou robia ľudia, ktorí sami nemajú čisté svedomie ...
Ďakujem za odpoveď, nevedel som, že si krajan. Ale ja nie som nahnevaný, len sa snažím ukončiť niečo, čo nemá konca kraja. To, že som Ťa napomenul, nebolo myslené v zlom. Oko za oko, zub za zub, končí vždy zle. Na Blízkom Východe sa takto vyvražďujú rodinné klany generácie a už sa ani nevie, prečo. Čo sa týka geopolitiky, niekto má Američanov radšej, niekto menej. To isté platí pri Rusoch alebo Číňanoch. Ja sa skôr obávam nadnárodných korporácií a klimatických zmien. Ak niekto berie môj názor ako prestrelený, tak je mi to jedno. Ak si skutočne múdrejší, ustúp prvý, svoj vlastný názor si predsa už vyjadril. Toľko z mojej strany - ber alebo nechaj tak a pekný večer.
V0dn1k 23.9.2021 at 18:35
To je přesně gogo. Přiznává že v době udávání běhal po USA. My běžní plebejci jsme tehdy museli sedět doma. Po USA si běhali komunisti a STBáci. Podle toho jak obhajuje čínské soudruhy si troufnu říci, že ho komunisti z republiky nevyhnali a z tohoto důvodu po USA neběhal.
S gogem se neznáme jenom mám jiné než gogo názory a to gogo nedopouští.
Hřibe Hřibe, nikdy jsi nepatřil mezi ty nejchytřejší, posledním postem to jen potvrzuješ :D ... nikdo mě nevyhnal, měl jsem možnost a koule, tak jsem jel. Myslíš, že mi Gustav proplácel letenku? Bylo mi 18, takže ta strana ani stb zrovna nesedí ... Ty jsi musel sedět doma :D ... mě omejou ... odpouštím ti, opravdu :D tohle je na mě moc ... pěkný večer přeji.
Vodníku, beru ... pěkný večer i tobě ...
gogo1963 23.9.2021 at 19:56
No tak to je jasné. Syn z papalášké rodiny co dostal doložku a devizu. Prostý lid se dostal maximálně do NDR. Ti z prověřenější se dostali do jugošky. Jen to největnější mohli do západní Evropy či do USA. Výjezdní doložka byl vlastně souhlas STB a devizy byly souhlas soudruhů přes finance. To pak je jasné proč jste tak tolerantní ne jen k čínským soudruhům a proč mne označujete jako fašistu. Moji předkové byli komunisty jenom perzekuování. Naštěstí jim komunisté nevzali život (a že mám takový případ v rodině). Bratr mého dědy byl legionář. Dodnes nechápu, že ho k nám bolševici pustili (asi potřebovali hodně jeho dolary) z jeho nové vlasti z USA a mohli jsme ho vidět. Lituji toho, že jsem byl tak mladý a nebyl schopen se ho zeptat na jeho příhody.
Vzpomínám si jak tu někdo říkal jak jste si stěžoval na fotra komunistu. Asi to byla pravda. Táta svému synkovi zařídil doložku a devizu a synek mu ani není vděčný? Opravdu Vám nezávidím tu návštěvu USA. Byl jsem doma ale na rozdíl od Vás jsem na své předky hrdý. Nemám potřebu do lidí rýt. Jenom mám potřebu ukazovat co to byl za neřád komunismus. To je to co Vás na mojí osobě irituje. Připomínám Vám z čeho jste vyrostl. V tom se prostě nezměním. Už ale chápu Vaše postoje a komplexy.
psal jsem, že jsem ti odpustil, takže tuto snůšku bludů nebudu příliš rozvádět... napíši jen tolik, že se hrubě mýlíš. Tvoje neznalost tehdejším poměrů začíná být tristní. Těmito svými jedovatými slinami urážíš všechny slušné lidi té doby, kteří měli snahu a vůli někam se dostat a dosáhli toho vůbec ne tím, že někde práskali, nebo podlejzali, ale vytrvali ve svém snažení. Posle tebe se emigrace týkala jen nějakých papalášů, resp. estébáků ..jen další hrubý fail, kdy přes rudou barvu před očima nevidíš, nejsi schopen ověřit si tehdejší realitu a to je jasný znak fanatismu, protože zapšklost se v této formě nevyskytuje ...Každopádně nemám potřebu vytahovat detaily o mé rodině včetně těch, které by zazdily i ty nejmenší pochyby o pravdivosti tohoto příběhu. Ty by ses pak cítil ještě trapněji a zacházel víc a víc do dalších zoufalých urážek a vybrekávání, jako bys tady v tom systému žil jen ty sám se svojí rodinou ... ke tvému textu snad jen tohle ... bratři Grimmové byli ve srovnání s tebou úplní břídilové.
To je pěkné že jste "psal jsem, že jsem ti odpustil,". Nechápu sice co mi odpouštíte ale budiž. Uvědomte si, že lidem kterým opravdu odpustíme nenadáváme a nenavážíme se do nich. Proto moje skepse ohledně pravdivosti toho co píšete.
Vy byste se měl naučit mít rád sám sebe a odpustit tomu Vašemu fotrovi ve Vás. Dokud tohle nepochopíte tak tady jenom budete kousat do názorů co se Vám nelíbí a budete stále tím arogantním rudým hulvátem. Bohužel pro Vás to není urážka ale konstatování stavu. Ale je to Váš život a Vaše rozhodnutí.
Howgh - domluvil jsem.
"S gogem se neznáme jenom mám jiné než gogo názory a to gogo nedopouští." ... reagoval jsem na tohle ... asi nastupující demence, ale to je ve tvém věku normální, nemyslím to ve zlém ... potom, co jsem napsal "odpouštím", nenadával jsem ti, nenavážel jsem se do tebe ... opět, asi nastupující demence, to je ale ve tvém věku normální, nic ve zlém ...
Já nemám problém s chápaním, paradoxně pak nechápu ta doporučení, abych něco pochopil a co se týče názorů, které se mi nelíbí ... takové názory beru od člověka který má přehled a nadhled, ne od fanatika. Promiň, s některými tvými názory se ztotožnit nedovedu už jen z principu, protože to jsou totální bludy ...
Dále pak doporučuji dostudovat význam slov "arogance, sinofil, jakýkoliv fil, a ta expresiva s "rudou" barvou ... když já začnu nálepkovat tebe "hnedou", líbit se ti nebude ... vyprošuji si podobná svinstva z tvé strany. Pokud od nich neupustíš, má reakce bude obecně nepříjemná ...
a že jsi domluvil? Obávám se, že to je jen další z tvých lží a manipulací ...
Jen naprostý nevzdělaný hlupák nedokáže rozlišovat vojenskou situaci a vojenskou sílu Německa roku 1938, 39 a 40, kdy se dramaticky posilovala. Západ hodil do kanálu jednu z největších armád Evropy, tedy naši, kdy jsme měli ve zbrani cca poloviční počet co Němci, takže žádná extrémní převaha se nekonala S tím, že by podle Německých plánů museli Němci na západní hranici nechat jen 8 druhosledových pozemních divizí, naprosto bez těžké techniky. Jen Frantíci měli na té hranicí divizí 40. Němečtí generálové měli naprostý strach z války na dvou frontách.
Dále opevnění nebyla dokončena všude, ale po celé hranici alespoň lehká linie byla a i ta by komplikovala postup Německých vojsk. Těch pár týdnů, než by spojenci zaútočili, bychom vydrželi. A určitě bychom neztratili skoro 300 000 mrtvých, jako za okupace, což je +- jako např. VB nebo USA! Ale šlo převážně jen o Židy, ti nejsou podle tebe asi důležití, tak se nemusí počítat. ...