Logitech rovněž zaznamenal zvýšení prodejů o celých 27 %, nejvíce se o to zasloužili zákazníci v USA (nárůst 54 %), v EMEA sektoru (Střední Evropa, Střední Východ a Afrika – 15 %) a svůj díl přidala i Asie se svými 10 %. OEM partneři se nijak zvlášť nečinili, jejich prodeje vzrostly o pouhé zanedbatelné 1 %.
„Po velké výzvě, které jsme čelili počátkem roku, jsme ukončili fiskální rok 2010 s velmi vysokými čísly prodejů a čistého zisku,“ řekl Gerald P. Quindlen, Logitech CEO. „Jsem velmi potěšen faktem, že jsme v Q4 zaznamenali zvýšenou poptávku po našich produktech, stejně jako dvojciferná čísla ve statistice růstu a prodejů ve všech hlavních regionech,“ dodal na závěr.
Na konci druhého kvartálu tohoto roku Logitech očekává příjmy mezi hodnotami $450-$465 milionů. Nezbývá než popřát mnoho štěstí v tvrdém byznysu a malé množství reklamací.
Zdroj: TC Magazine