Mapy.cz testují reklamy. Neděste se, nebudou vás vůbec obtěžovat

8. 10. 2014

Sdílet

 Autor: Redakce

Seznam spustil pilotní test nového reklamního formátu na Mapách.cz. Podniky budou mezi sebou moci v aukci soutěžit, které se zobrazí už při menším zoomu. Zájmové body (POI) jsou běžně vidět až při 15× přiblížení. Výherce v aukci bude vidět dříve, už při 11× zvětšení mapy.

 

Novinku zatím testují restaurace a ubytovací zařízení. Soutěžní aukce už Seznam rozjel i v katalogu Firmy.cz. Na Mapách.cz budou jednotlivé aukce začínat na 5 Kč a soutěž se uzavře ve 22:00. Vítěz bude celý druhý den vidět už při menším přiblížení.

Do aukce se firmy mohou dostat přes administrační rozhraní Firmy.cz. Pro každou kategorii firem (v našem případě restaurační a ubytovací zařízení) je aukce zvlášť. Firma, která zvítězí – nabídne nejvyšší cenu –, má jistotu, že se na mapě při zoomu 11 neobjeví žádný jiný podnik ze stejné kategorie v okruhu téměř 11 km,“ řekl Jan Pinkas, produktový manažer Firmy.cz.

Reklama se zobrazí při 11× zoomu
Reklama se zobrazí při 11× zoomu 

Zdroj: Seznam