Je mi jedno dajte mi ban,ospravedlňujem sa ale myslím že hovorím za všetkých.
Predator ty jebnutý kokot chod si do nvidie jebať tieto nezmysly,takýto Nvidiot ako si ty tu snaď ešte nebol.Keď si kokot tak nereaguj na podradné produkty konkurencie ču sú úplne nahovno a strč si svoju nvidiu do piče.Jaj jak si ma vytočil ,a teraz reagujem na všetky tvoje príspevky.S tebou sa nedá rozumne argumentovať tak si už natlač prudukty nvidie do riti a odpal na mesiac.
Je to velká škoda pro AMD, že si neumí vybrat dobré projekty pro demostraci technolgií, které jejich karty umí.
BF4 nestabilní bug fest, Thief odfláklý remake s tunou problémů s optimalizacemi a nesmyslným příběhem / postavami.
Budu muset někde zapůjčit AMD kartu, abych si pak vyzkoušel True Audio v novém Thiefu (až na něj bude sleva a bude řádně opatchován) a porovnal ho s Thief Deadly Shadows na EAX 3.0.
Je mi v tomto AMD velmi líto, technologie adaptovali zajímavé, ale zajistit kvalitní tituly, které je implementují, se jim vůbec nedaří :(
No ako pozerám ten AnandTech tak vážne neviem, s R290 a 2C/4T 3,3GHz na vysokých nastaveniach 63,5 FPS, AMD nameralo s R290 a FX8350 69,6 FPS... Takže pri 2x počte vlákien, o 700MHz vyššej frekvecnii benefit + 6 FPS... tú ich celú tabuľku som ešte nevidel ale niečo mi našepkáva že majitelia akokoľvek taktovaných i5-tiek budú stále aj tak na výkone FX8350... a Haswell i3 na vysokých 3,5/3,6GHz budú možno o 2-3FPS pod.
Moje meranie na APU + HD 7990: http://www.maltrabob.com/pict/PC/APU/Llano/Thief_bench.jpg
Přijde mně divné to směrování na APU. Vždyť když budu vybírat procesor pro herní PC, tak si vyberu ten, který dává dobré výsledky(stabilní) ve všech hrách a ne jen v pár, které budou pod určitým studiem. Navíc to má pomoci i Pentiím, takže konkurenční výhoda vesměs žádná a koupí výkonějšího procesoru získám výkon i v jiných programech...
IMHO by Mantle mohlo mít obrovský význam v highendu, kde by dovolilo použít vyšší kvalitu nastavení(víc prvků na scéně?) než grafiky Nvidie a to by mohl být důvod pro nákup grafiky AMD(jako v tom slide s Crossfire na i7) a hlavně výborná reklama, která by byla vidět. I ti co kupují mainstream slintají nad highendem :-)
Moc to žereš, uklidni se prosímtě, zdraví máme jen jedno. Jak jsem psal, mně je jedno, co je na tom za logo, pokud je karta (procesor, deska, w.e) kvalitní.. ale AMD v souočasné době prostě hraje druhé housle (Celkově image firmy, jejich čipy, odpadní teplo, žravost atd.), mají miliony keců ale realita je jiná. Rok tu posloucháme a čteme články o bájném Mantle a skutek utek. Pár fps ve dvou víceméně kravinách, no potěš teda... A jestli v tomto ohledu zklame i nV s Gsync, tak ať táhnou do háje oba dva :)
V listopadu jsem si kvůli Mantle koupil 280X, naštěstí mi do 14ti dnů došlo, že to byl fail roku :)
že by další stoupenec DD?! :-D nechci soudit Predatora protože jeho příspěvky jsem nějak nezaregistroval. Nvidia a AMD si mohou oba ruce podat. Akorát u Nvidie to co prezentuje má valný vliv a funguje to. Co tu plácám? No pokud tomu nerozumíte tak tento příspěvek není pro vás.
ty by ses se svým slovosledem a gramatickým neumětelstvím ("stoupence") měl přejmenovat na "Yoda." Ten byl taky zelenej i na zadku :-).
BTW, třeba takový g-sync, ten už má každý gamesník dávno doma, že? :-) Obávám se tedy, že těch co ti nebudou rozumět, bude více, ale to nevadí, informační hodnota byla i tak nulová, což se nvdotům (není překlep) stává.. ;-)
Když začneš operovat s tím, že jsem ti "nerozuměl", tak se nediv, že ti omlátím o hlavu tvou neschopnost něco správně popsat.
Jinak já nijak nerozporuju, že BF je pomalejší než CS a že trpí na lagy/rb/tr/.., ale už asi poněkolikáté se ti snažím sdělit, že to není chyba, ale vlastnost komplexního enginu a že podobně komplexní hry mají naprosto podobné problémy (ARMA, PS2). Že tě to nebaví hrát, to chápu, ale to jaksi není podstatné, protože to je čistě tvá osobní preference která nemá obecnou platnost.
Doufám, že jsi to už pochopil.
jenže na DSL je latence prvního hopu přesně 25-30ms.. (tedy žádných 15 ms), a to pouze za předpokladu, že je linka nevyužitá.
P.S.: tickrate nemá s rychlostí spojení nic společného. Je to časová jednotka za kterou server vyhodnotí vstupy, propočítá následky (zde viz ten příklad s granáty) a odešle výsledky. Lze tedy říct, že jej lze přirovnat např. k telekomunikačnímu timeslostu známému z ATM nebo GSM sítí.
P.P.S.: zrovna o víkendu si jistý angličan stěžoval a označoval mě za cheatera, jen proto že jsem ho tankem 2x vyndal z Frogfoota.. Jak jsem říkal, je třeba najít server, který není HW poddimenzovaný. Běžných lame serverů, kde nestíhá HW upočítat v daném rámci všechny hity, je bohužel velká většina.
edit: v CS GO jsou tanky? Letadla? Mapy veliké a rozlehlé? Asi ne...
Však o tom Mantle je, aby aspoň trochu dorovnali svoje CPU oproti Intelu a navíc je to stejně k ničemu, když takové rozdíly jsou jen na high endu.
Dokonce i velkomožný caban Stach alias DD AMD nejlepší firma ever naměřil na mainstream kartách typu 270X asi 2 procenta rozdílu ... :D
Zajímavé, jak jste se chytli offtopicu a rorzvedli o něm tak rozsáhlý flame... osobně jsem nikde nečetl, že by vývojáři Mantle upírali přístup nVidie. Zato jsem četl širokosálé eseje o tom, jak má být Mantle otevřený světu, a jak nVidia přiznává, že se jí nízkoúrovňový přístup líbí, ale na Mantle se...kašlou protože mají svůj OpenGL (který mimochodem funguje dobře). Pokud kdokoliv z vás ví něco přesnějšího, stačilo to napsat. V tom divokém flame waru red vs green jsem ale nenašel jedinou konkrétní informaci (o tom, jak je MAntle nVidii prudce odpírán). No nic... tak pokračujte, páni :)
Nábor probíhá selektivně a ve skupinách. Samozřejmě že AMD má v počátku zájem pouze o kvalitní vývojáře, kteří vyvíjejí celé enginy a můžou tak přinést i nějaké návrhy do vývoje Mantle. Veřejné SDK Mantle pro všechny vývojáře bude opravdu až někdy 10-11/2014, kdy by mělo SDK opustit beta verzi.
Jinak AMD už kolikrát anoncovalo, že Mantle není pouze pro gpu AMD (byla to i podmínka Anderssona z DICE) ale mohou se připojit i další IHV. Nvidia, ne že by Mantle bojkotoval, jen dosud neřekl nic.
lepsiho vizualniho vysledku nedosahnou, Mantle v prvni rade snizuje naroky na CPU
hry ktere budou vyuzivat vice unikatnich objektu budou pravdepodobne dost orisek a nastane u nich obdobny problem jako u PhysX, pokud tedy Mantle nebude podporovat i Nvidia, v opacnem pripade by si totiz tvurce her vpodstate odstrihnul vsechny majitele VGA od Nvidie nebo by musel delat dva herni mody jen pro ruzne pocty unikatnich objektu ve scene
jak jsem ti psal vejs velice velice zjednodusene, objekty ti spocita CPU a to je nasledne posle do VGA ktera to vykresli, ale VGA je vpodstate jedno kolik tech objektu je, VGA zajimaji jen vrcholy a plochy mezi vrcholi (nanich shadery a podobny dalsi balast), a tech soucasne VGA zvladaji miliony za tik, zase velmi velmi zjednodusene, Mantle umoznuje misto treba 5000 postav mit ve scene treba 10000 postav, ale prim v tom hraje CPU