jenže na DSL je latence prvního hopu přesně 25-30ms.. (tedy žádných 15 ms), a to pouze za předpokladu, že je linka nevyužitá.
P.S.: tickrate nemá s rychlostí spojení nic společného. Je to časová jednotka za kterou server vyhodnotí vstupy, propočítá následky (zde viz ten příklad s granáty) a odešle výsledky. Lze tedy říct, že jej lze přirovnat např. k telekomunikačnímu timeslostu známému z ATM nebo GSM sítí.
P.P.S.: zrovna o víkendu si jistý angličan stěžoval a označoval mě za cheatera, jen proto že jsem ho tankem 2x vyndal z Frogfoota.. Jak jsem říkal, je třeba najít server, který není HW poddimenzovaný. Běžných lame serverů, kde nestíhá HW upočítat v daném rámci všechny hity, je bohužel velká většina.
edit: v CS GO jsou tanky? Letadla? Mapy veliké a rozlehlé? Asi ne...