lepsiho vizualniho vysledku nedosahnou, Mantle v prvni rade snizuje naroky na CPU
hry ktere budou vyuzivat vice unikatnich objektu budou pravdepodobne dost orisek a nastane u nich obdobny problem jako u PhysX, pokud tedy Mantle nebude podporovat i Nvidia, v opacnem pripade by si totiz tvurce her vpodstate odstrihnul vsechny majitele VGA od Nvidie nebo by musel delat dva herni mody jen pro ruzne pocty unikatnich objektu ve scene
jak jsem ti psal vejs velice velice zjednodusene, objekty ti spocita CPU a to je nasledne posle do VGA ktera to vykresli, ale VGA je vpodstate jedno kolik tech objektu je, VGA zajimaji jen vrcholy a plochy mezi vrcholi (nanich shadery a podobny dalsi balast), a tech soucasne VGA zvladaji miliony za tik, zase velmi velmi zjednodusene, Mantle umoznuje misto treba 5000 postav mit ve scene treba 10000 postav, ale prim v tom hraje CPU