Hlavní navigace

Názor k článku DirectX 12 Ultimate: Přichází nová generace herní grafiky. Co přináší a jaká GPU ji umí? od dom324 - Tolik blbostí v jednom příspěvku tu nebylo snad...

  • 21. 3. 2020 10:42

    dom324

    Tolik blbostí v jednom příspěvku tu nebylo snad už od doby co odešel Maudit :)

    Video od AMD očividně dost trpí na kompresi, moc bych z něj neusuzoval. Bohužel se rozhodli demo doslova nacpat odrazy a tím působí dost levně.

    "Mesh shadery (a Amplification shadery) plus VRS taky navrhla Nvidia s Microsoftem bez AMD (a Turing už je má dávno v hardwaru)"
    Pokud vím, tak AMD Vega měla HW podporu pro Primitive Shadery, které toho s Mesh shadery sdílí opravdu hodně. Sice to dopadlo tak, že AMD jejich podporu nikdy nezprovoznilo, ale určitě to značí, že AMD v Mesh shaderech nehrálo druhé housle.


    "+ nV rozbehla RT aj na o generačne staršom Pascale. Slape to biedne, ale na vyskúšanie to stačí. (napr, nové Metro, či Quake II RTX)
    Tu mohlo AMD tiež aspon dačo skúsiť, kedže tradične mali vela TFLOPS len ich nikdy nevedeli poriadne využiť."
    A proč by to dělali? Vždyť z obchodního hlediska by zprovoznění podpory RT AMD jen uškodilo. Vždyť by doslova řekli "Tady máte RT slideshow, pokud chcete něco víc, jděte ke konkurenci".