Tabulkové procesory jsou mocné nástroje, které vám mohou nahradit kalkulačku, dělat předpovědi budoucích výsledků nebo pomocí kontingenčních tabulek provádět pokročilou datovou analýzu. Pro tvorbu her byste si jej nejspíš nevybrali. Programátor, který si říká C Bel, to ale zkusil. Vyučuje Excel, baví jej herní vývoj a umělá inteligence, takže své zájmy spojil do jednoho projektu nazvaného Doom.XLS. Jen pomocí vzorců vytvořil 3D engine, který dokáže generovat bludiště podobná těm z devadesátkových doomovek. To vše navíc bez použití maker (tj. VBA scriptů). Makra potřebuje až pro procházení s prostředím a interakcemi (zabíjení nepřátel). V jeho hře najdete rozsáhlé bludiště se stěnami, kterými opravdu není možné projít. Matematickými vzorci zpracovává i globální osvětlení scény reálném čase, takže při procházení chodbami se mění svět okolo vás „realisticky“ mění. Hru v XLS si můžete stáhnout na Gamasutře. C Bel nabízí ke stažení verzi bez VBA, s makry a s makry + vysokým rozlišením.