Nakousnuté jablko skončilo na stále krásném druhém místě, ale vzhledem k všeobecné nepopularitě Osmiček je výsledek překvapivý také pro Forrester Research. Popularitu Microsoft ale zřejmě zdvihly oznámené změny. Na cestě byla Windows 8.1, která vyšla vstříc uživatelům desktopu, Ballmer se rozhodl odejít do důchodu a firma se začala transformovat ve zcela jinak fungující subjekt, než jakým byla do te doby. Jeden Microsoft se setkal s úspěchem.
Apple naopak v poslední době nemálo uživatelů otrávil omalovánkami v iOS 7, kterými se pravděpodobně inspiroval u Metra. Jeho oblíbenost nezvedly ani nové iPhony, které příliš neinovují. Ještě před rokem by ale podobný výzkum zřejmě dopadl jinak. Na třetím místě se v žebříčku umístilo Sony a pod ním Samsung. Ve třech kategoriích ze čtyř byli Apple i Samsung bodově ohodnoceni stejně jako Microsoft.
Ten ale soupeře předčil tím, že ho účastníci označili jako nezbytnou firmu. Svět bez Samsungu nebo Applu by si představit dokázali spíše. Redmondský gigant je naproti tomu tak všudypřítomný, že se bez něj neobejdeme. Taková je aspoň představa. Navíc vítězí u širší skupiny lidí, zatímco zbylé dvě firmy si vedou dobře hlavně u mladších lidí ve věku od 25 do 33 let.
Zdroj: Computerworld