Hlavní navigace

Microsoft na Google Cloud Connect: webové Office jsou lepší

28. 2. 2011

Sdílet

 Autor: Redakce

Google nedávno vydal doplněk pro Microsoft Office, umožňující synchronizaci dokumentů na Google Dokumenty pro přístup odkudkoliv a současnou práci několika uživatelů na jednom dokumentu najednou, spolu s dalšími funkcemi.

Microsoft ovšem již delší dobu nabízí webovou verzi sady Office napojenou na úložiště SkyDrive. Ačkoli to přímo neřekl, z blogového zápisku týmu Microsoft Office jasně vyplývá, že jejich řešení je lepší.

Prvním důvodem je vestavění SkyDrive přímo do Office narozdíl od nutnosti samostatného pluginu a druhým, poměrně důležitějším je zachování kompletního formátování dokumentů při práci v desktopové aplikaci i ve webové verzi, což je oblast, kde Google Dokumenty zcela selhávají. Na druhou stranu Google Dokumenty však nabízejí systém revizí i podporu starších verzí MS Office.

Zdroj: Office Blog