Intel HAXM technologie si asi vezme své zdroje, ale na druhou stranu snad přinášela(přináší?) nemalé zrychlení.
https://www.mobsai.eu/android-emulator-haxm-vs-hyperv/
Tak v emulovanem prostredi to tezko pobezi stejne jako nativni aplikace, spis je to o tom, o kolik pomalejsi to bude. Par procent si uzivatel nevsimne, kdyby to bylo nekolikrat tak pomale, tak to uzivatele chtit pouzivat nebudou.
Jinak ale vzhledem k tomu, jak prasacky jsou aplikace pro Android casto napsane, bych se vubec nedivil tomu, ze proste nekde pretece nejaky maximalni cas a aplikace nepujde spustit. Nakonec tohle zname i ze samotneho Androidu, ze na starem lowendovem telefonu neco nebezi, ikdyz tam pres nejakou customizaci prskneme novejsi verzi Androidu a teda neni duvod, aby aplikace nebezela.
To tak úplně nemyslím, že to musí být pomalejší. U nenativních aplikací (interpretovaných) to bude jen režie API, u těch nativních to může být horší, ale ARM není zase tak těžký k emulaci a navíc má PC rezervu v power budgetu, takže si nemyslím, že procesorově to bude velký problém.
Naopak rozdil v IOPS u HDD by už poznat být měl, protože výkon flashového úložiště u Androidů bude lepší, než točivý disk.
A co se týká starých telefonů, tak tam bych to viděl spíše na problém starého HW - tj. nedostatečný výkon CPU, málo RAM a pomalé úložiště. Ono se to nezdá, ale právě u mobilů došlo v posledních letech k největšímu výkonovému boomu.
jj, souhlas.
Ja chtel jenom rict, ze se vubec nedivim, ze pozaduje MS to SSD. Ono je vcelku jedno, kde je uzke hrdlo, kazdopadne na PC by to bylo to HDD a nez, aby MS riskoval, ze kvuli nemu nejaka aplikace nenabehne, daji proste do pozadavku SSD a je to.
Jinak ale problem Androidu neni boom hardwaru, ale naprosta neschopnost optimalizace od vyvojaru Androidu.
Mam SGS5 (snapdragon 801), Android 11 na tom silene dre, je neuveritelny, kolik vykonu sezere jen OS bez aplikaci!