Microsoft spustil centrum aktualizací pro Office

3. 9. 2010

Sdílet

 Autor: Redakce

Aktualizovaný software je klíčem k bezpečnosti a spolehlivosti, aktualizací je však někdy tolik, že v nich snadno ztratíte přehled, zejména při manuální instalaci. Microsoft naštěstí spustil nový web, který sdružuje všechny aktualizace pro kancelářskou sadu Office.

Na stránce Update Center For Microsoft Office naleznete seznam aktualizací pro jednotlivé produkty z rodiny Office, ať už se jedná o kompletní kancelářský balíček, jednotlivé aktualizace, či různá serverová řešení používaná zejména ve firmách.

Záplaty se netýkají pouze nejnovější verze Office 2010, ale také starších verzí Office 2007, Office 2003 a Office XP a souvisejících produktů. Nechybí i podrobné informace o instalaci a správě aktualizací. Aktualizovat lze samozřejmě nadále automaticky přes Windows Update, popřípadě hlídat nové záplaty pomocí RSS kanálu.

Zdroj: Microsoft