Proti hodnocení iFixit nic nemám, nicméně v tomto případě do jisté míry chápu i Microsoft. Že se takhle malého form factoru začnou aplikovat postupy ze smartphonů je celkem nevyhnutelné.
Nicméně stejně s tím nesouhlasím, u mého starého Dellu XPS 17 stačí šroubovat tak dlouho, dokud nemá člověk notebook na jednotlivé díly (až na panel displeje, ten je do plastovo-kovového šasí secvaknutý plastovými zámky a dostával jsem se do něj snad hodinu).
Teda pokud mohu mluvit za sebe tak to je hnus fialovej velebnosti. Já trend snižování váhy a ztenčování chápu, ale nesmí to jít do stavu co je za hranou. Tahle sranda nestojí pár drobných, aby to byl přístroj bez servisní a pokud by platilo, že by MS při reklamaci raději dal přístroj jiný. Znamenalo by to že si MS musí do marše započítat i tyto situace a pak se člověk nemůže divit kolik tohle stojí. Protože takto nákladné vyřizování reklamací zaplatí zákazníci a MS ještě ušetří za servisní střediska.