Microsoft Surface představuje: Škoda Yeti

10. 3. 2009

Sdílet

 Autor: Redakce

Poté, co se německá automobilka BMW rozhodla adoptovat technologii Microsoft Surface, se objevuje další výrobce přibližovadel se zájmem o moderní způsob prezentace. Tentokrát ani nemusíme opouštět hranice našeho státu, jedná se totiž o tuzemskou Škoda Auto.

Dosavadní metody předvedení nových výrobků se marketingovému oddělení zřejmě zdály příliš archaické, a proto se dohodla s Microsoftem o zapůjčení Microsoft SurfaceEN pro mezinárodní autosalon v Ženevě.

Návštěvníci mohou na tomto počítači s 30“ multidotykovým displejem interaktivně prozkoumat nový vůz SUV Škoda Yeti a vyzkoušet si jeho konfiguraci. „Microsoft Surface nám poskytuje nejen mnohem širší možnosti v oblasti prezentace, ale také efektivnější komunikaci se zákazníkem s cílem co nejlépe představit všechny novinky a výhody našich produktů.“ dodává mluvčí Jaroslav Černý.

Zdroj: Tisková zpráva