Microsoft v nové strategii určil klíčové trhy pro mobily s Windows. Česko mezi nimi není

27. 5. 2016

Sdílet

 Autor: Redakce

Magazín Windows Central se dostal k e-mailu, který Microsoft zaslal svým obchodním partnerům. V něm je psáno, že firma se u svých mobilů zaměří na klíčové trhy, mezi nimiž najdeme USA, Británii, Francii, Německo, Polsko, Austrálii a západní Evropu, do které Microsoft řady Rakousko, Belgii, Dánsko, Finsko, Irsko, Itálii, Nizozemsko, Norsko, Portugalsko, Španělsko, Švédsko a Švýcarsko.

Microsoft Lumia 535

Česko v seznamu chybí, ale nemůžeme jednoznačně říct, že se k nám nové přístroje vůbec nedostanou. Jen tomu mnoho indicií napovídá. Microsoft znovu očesává smartphonovou divizi a větší úlohu v ní v budoucnu bude hrát tým starající se o tablety Surface. A ty u nás oficiálně prodávané nejsou, byť je lze koupit i přes samotný Microsoft.

Kompletní znění e-mailu neznáme, avšak Windows Central naznačuje, že se Microsoft soustředí na high-endové přístroje určené pro podniky a největší fanoušky, zatímco střední nebo nižší třídu ponechá OEM výrobcům. Ostatní na vývoji systému Windows 10 Mobile se nic nemění a firma stále slibuje, že je to pro ni jedna z priorit.

 

ICTS24

Soustředění na high-end napovídají i oficiální slova Nadelly. „Zaměříme se na telefony v oblastech, kde se dokážeme odlišit. Tedy na firmy i spotřebitele, kteří ocení bezpečnost systému, jeho snadnou správu a funkci Contiinuum.“ To ruší loňský plány Nadelly, podle něhož chtěla firma produkovat atraktivní levné přístroje, střední třídu pro podniky a highend.

Zdroj: Windows Central