Hlavní navigace

Názor k článku MS přidává do DirectX 12 technologii Variable Rate Shading. Umí ji Turing a Intel Gen11 od Jan Olšan - Variable Rate Shading je jako FP16 - má...

  • 20. 3. 2019 19:17

    Jan Olšan (neregistrovaný)

    Variable Rate Shading je jako FP16 - má to potenciál pro snížení kvality, ale když se to použije správně, tak je to určitě dobrej nápad. Tím, že se někde v obraze kvalita ubere (tam, kde to třeba vůbec nemusí být vidět), tak se jinde může přidat. Výkon GPU je konečný, takže taková inteligentní práce s jeho rozvržením by měla být plus.

    DLSS no... není to špatná myšlenka a upscaling na vyšší rozlišení tu byl i předtím (konzole), takže taky myslím, že NN algoritmy v něm mají místo. Jestli to bude rozmazávat textury a přiostřovat obraz ošklivým způsobem, to všechno už závisí na tom, jak se ta síť natrénuje. Technologicky to teda taky není škodlivý nápad, jenom to asi může být špatně implementovaný (nebo marketingově přechválený).