Však já se dívám, ale tak nějak tam žádný MS u single gpu nevidím. Pokud ty ano, nabízím vysvětleni :)
1. Možná nevíš co MS vůbec je (se vší úctou)
2. THQ neukazuje průběh frametimes, ale fps (jak z toho poznat MS?).
3. Ne, v THQ "nespočetli" odchylky (tedy spíše rozptyl, jak píšou), jenom do grafu vynesli percentile, které pro MS nejsou vůbec určující (stejnou chybu dělá i Scott Wasson na TRP)
No a nakonec ti musím prozradit, že ti může být úplně fuk, jak jsou snímky časované na začátku grafické pipeline - fraps zachytává už hotové snímky předané API. Důležité je, co se ti ukáže na monitoru.
No a tím, že zapneš vsync nedocílíš ničeho jiného než toho, že se ti stále ty samé snímky (ale bude jich méně) budou na monitoru zobrazovat pravidelně - u multi-gpu zamezíš MS, tearingu, ale samozřejmě s patřičným nárůstem inputlagu a ztrátou framerate.