Podle mě, pokud někdo bude muset hledat něco v reklamě, tak se buď bude soustředit co má najít a napsat, takže vůbec nebude vnímat obsah reklamy. Nebo bude otrávený, že má někde něco hledat a bude nasraný, což se podvědomě spojí s dotyčnou reklamou a výsledkem bude vzrůstající odpor k reklamě. A pak je známo, že pokud člověk něco musí a nutí se mu to, tak má k tomu odpor. Je lepší reklama co zaujme nápaditostí, než něco nanuceného? Tak asi daleko u M$ neuvažují.
A neí lepší se na televizi vykašlat úplně? Já to před cca. rokem udělal po čase zjistil, že mi vlastně vůbec nechybí. Pak u nás bylo spuštěno digitální vysílání, což z mé staré televize udělalo nepotřebné rozměrné těžítko, takže nyní se na ní nepodívám, ani kdybych chtěl. A já ani nechci. Volný čas jsem začal využívat účelněji. :-)
je, ale když se na tu nápaditou reklamu ani nepodíváte nebo ji máte úplně zablokovanou, tak ji ani sebevětší nápaditost bude houby platná.
Jinak ale souhlasím, že pokud bych musel třeba u každého článku koukat do nějaké reklamy a něco vypisovat, asi se na takový server brzo vykašlu. Přestal jsem chodit na některé weby jen proto, že mají špatně nebo vůbec údělané RSS...