Microsoft zneužil smrti Amy Winehouse ke své reklamě

26. 7. 2011

Sdílet

 Autor: Redakce

Hodně lacině se chtěl Microsoft své na smrti zpěvačky Amy Winehouse. Britská pobočka na svém twitterovém účtu den po tragédii uvedla, ať si followeři připomenou Amy stáhnutím úspěšného alba Back to Black v online obchodu Zune.

Že Microsoft hodně přestřelil, dokazují nenávistné reakce na tweet, které sesbírali na webu Wallblog.co.uk. Však se také firma hodinu nato omluvila, že nechtěla smrti využít ke komerčním účelům a že je velká škoda, že svět ztratil takový velký talent.

Amy Winehouse

Ale není to první průšvih Microsoftu na Twitteru. Už letos totiž sliboval darování 1 dolaru pro oběti japonského neštěstí za každý retweet. Později se opět omluvil, že v plánu bylo darovat částku 100 000 dolarů tak jako tak.

Zdroj: Wallblog (via @ondrejsobicka)