Microsoft zřejmě zabalil negativní a nepříliš oblíbenou kampaň Scroogled

15. 4. 2014

Sdílet

 Autor: Redakce

Pokud se vám nelíbila ofenzívní kampaň Scroogled, prostřednictvím které Microsoft zpochybňoval chování Googlu, vydechněte, neboť se zřejmě blýská na lepší časy. Změnu přístupu v sérii dotazů a odpovědí prostřednictvím služby Yabbly naznačil Derrick Connell, jenž stojí v čele týmu pro zlepšení uživatelského zážitku z používání Bingu. Doslova řekl „we are now done with the campaign.“

Microsoft si už vyžádal odstranění odpovědí, takže v původním zdroji se jich nedočtete. Mary Jo Foley obdržela oficiální reakci, kde ale na otázku ukončení kampaně společnost neodpověděla jednoznačně. Connell nicméně není žádný nízce postavený zaměstnanec. Právě naopak, takže by měl vědět, o čem mluví. Web scroogled.com zatím běží, podobně jako obchod s předměty proti Googlu. Nemusí to tak ovšem zůstat dlouho.

 

Za kampaň byl zodpovědný Mark Penn, jenže ten se nedávno od reklamy přesunul do oddělení pro plánování. Negativní reklama nebývá úplně běžná a síla, s jakou se Microsoft pustil do soupeře, byla něco opravdu nezvyklého. Ačkoli jistě nekladl špatné otázky, sám vyšel za pokrytce v vedávném soudním sporu, během něhož vyšlo najevo, že vnikl do e-mailové schránky uživatele.

ICTS24

Kdo má zájem, může se vymódit podle Microsoftu Kdo má zájem, může se vymódit podle Microsoftu

Zdroj: ZDNet