Autor povedeného Hrotu pracuje na nové hře podobné Dune 2. Shrot vychází z české hry Paranoia z roku 1995, jež je zase zřejmě první odvozeninou legendární Dune 2. A o čem to je? Nově objevená planeta Scheeza je bohatým zdrojem divoce rostoucího chmelu, který láká obchodníky ze všech koutů galaxie.
Místo koření v ní ale budete těžit chmel (ve hře Paranoia to byly hopsinky). Shrot je slovy autora komorní akční RTS ze staré školy zasazená na písečnou planetu s koňmi, traktory a techno hudbou.
A tuto planetu chtějí zabrat tři rody, jen nepůjde o rod Harkonnenů či Atreidů. Ale v temnotách vesmíru ukrývá planeta ještě jedno tajemství, o kterém dobyvatelé zatím nevědí.
Spytihněv (autor hry) zmiňuje jako vlastnosti hry procedurálně generované bitvy, které se nikdy neopakují, a dabing od své mámy a její kolegyně z práce. Čeká vás stavba základen, těžba chmele a velké až hodinové bitvy se stovkami jednotek a tisícovými ztrátami.
Spytihněv loni vydal Hrot, na který se čekalo tři roky. Real-time strategie se jménem Shrot vyjde už v létě, datum je stanoveno na 20. červen. Práci na hře dnes oznámil na Twitteru/X a očekávat ji můžete na Steamu.