První věcí, která ve zprávě zaujme je fakt, že během 2. kvartálu 2012 mobilní zařízení tvořila jen 13 % všech vyhledávaných frází, přesto se ale postarala o zajímavý počet prokliků u reklam - celých 20 % celku.
Ze zprávy vyplývá i další nesmírně důležitá věc: objem CTR (Click Through Rate - termín uvádějící poměr prokliku, čili poměr mezi celkovým počtem zobrazení internetové reklamy a počtem poklepání na ni) je pro červen 2012 v Anglii vyšší u mobilních zařízení (5,67 %), než u PC (2,65 %) nebo tabletů (4,37 %).
Když k tomu připočítáme i atraktivní mobilní ceny (u PC náklady 0,35 GBP na proklik, u tabletů jde o náklady 0,30 GBP na proklik a v mobilní branži jsou pro změnu náklady pouhých 0,15 GBP na proklik), je zřejmé, že optimalizace produktového i služebního portfolia hlavně na mobilní platformy (mimo vody tradičních PC) dnes dává největší smysl...
Zdroj: Econsultancy.com