Data pochází z posledního čtvrtletí minulého roku. Rok předtím jsme používali během měsíce skoro stejně aplikací, a sice 26,5. Zato doba strávená s nimi byla výrazně nižší, šlo o 23 hodin a dvě minuty. Meziročně tedy Nielsen zaznamenal 31% nárůst času. Největšími tahouny v tomto ohledu byly nástroje a zpracování fotografií. Ale pozor, 131% nárůst klame tělem.
Reálně jsme s nimi místo 26 sekund strávili 1 minutu a jednu sekundu. Úplně nejvíce času jsme věnovali sportovním aplikacím – bez čtyř vteřin to bylo 11 minut. Těm na paty začaly šlapat aplikace pro pobavení, tedy hry nebo přehrávače. Jejich společnost nás měsíčně těšila 10 minut a 34 sekund, což je 71% nárůst.
Lidé mezi 25–34 roky mají obvykle více aplikací, zatímco uživatelé od 18 do 34 let tráví více času používáním. Poznáváte se ve statistice také vy, nebo to máte jinak?