Minulý čtvrtek jsme psali o pokrytí světového šampionátu Googlem. Výsledky, tabulky a chystané zápasy lze prohlížet přímo v prohlížeči po zadání těch správných klíčových slov. Konkurenční Bing dokáže také využít zdrojů FIFA, ale už ne v tak přehledné formě. A naše jednička Seznam? Kromě fotbalové ikonky v den zahájení MS jsme se nedočkali žádných specialit.
V sociálních sítích se mluví o všem, proto fotbal není výjimkou. Facebook na blogu upozorňuje na tematické stránky. Twitter celé akci věnoval speciál, kde ke každému zápasu sdružuje tweety, které se jej týkají. Vypadá pěkně, ale během zápasu je stránka pomalá a dost nepřehledná. Vodopád statusů spíš svědčí o oblíbenosti onoho zápasu, než abyste v něm hledali relevantní informace. Na podobném principu staví i speciál tweetbeat.
Pokračování na Cnews.