Mučení medvídka jako virální kampaň ČSOB

22. 8. 2010

Sdílet

 Autor: Redakce

ČSOB si nechala u agentury Symbio vytvořit originální kampaň Pošli méďu, která má lidi upozornit na cestovní pojištění banky. Reklamní účel je v tomto případě zastíněn černým humorem, který medvědí animace provází. Jedna se o jednoduchou flashovou hříčku, jejíž funkcí je odeslat plyšového méďu na libovolné místo. Po několika dnech (trvá to pár vteřin) se vrátí zpět s nějakou hláškou a pokud možno roztrhaný na kusy.

Na kampaň jsme narazili až o víkendu, ale spuštěna byla v polovině července. Na začátku srpna Symbio zveřejnilo několik statistik úspěšnosti: během dvou týdnů byl medvídek 21 000 návštěvníky poslány do 207 000 různých destinací, to dělá asi 10 pokusů na každého člověka. Vede Praha, třetí je Itálie, pak Slovensko a Rusko. A co je druhé? To návštěvníci posílali medvídka do p....e :-).

Poslat méďu můžete sami. Inspirovat vás může náš seznam čtyř destinací. Výsledky pak můžete poslat mailem nebo na zeď Facebooku. V diskuzi klidně uveďte, která místa vás nejvíce pobavila.

Pošli méďuIsland

Pošli méďuKolumbie

Pošli méďuLondýn

Pošli méďuVietnam

Zdroj: 3dfx

Autor článku