Nový majitel Specific Media, v němž se finančně podílí i herec a zpěvák Justin Timberlake, chce síť znovu oživit. A možná se to podaří. Na CESu ohlásil velkou spolupráci s firmou Panasonic a aktuálně spustil hudební rádio čítající 42 milionu písní. Tolik nemá iTunes, Amazon ani jiné online katalogy včetně streamovaných služeb jako Grooveshark, Spotify či Deezer (obvykle mají okolo 20 milionů).
Za poslední měsíc prý MySpace nabral milion nových uživatelů, každý den přibude dalších 40 000. Z legendy se znovu může stát hudební hvězda.
Nový přehrávač je ale poněkud nepřehledný, však se také jedná o betu. Špatně se v něm vyhledává, někdy se spustí rádio, jindy můžete přehrát libovolnou skladbu. Někdy v plné délce, jindy půlminutovou ukázku. Zmatek.
Otázkou ale je, jestli se lidé na MySpace vracejí pouze ze zvědavosti, nebo opravdu zůstanou. Na propojení s hudbou už totiž pracuje i Facebook (se Spotify a Deezerem), Google+ (propojení s YouTube a obchodem). A čistě hudební síť Ping od Applu zapadla v zapomnění. MySpace to nebude mít lehké.
Zdroj: Cnet