Počet návštěvníků a nakupujích se ale bude lišit. Podle NetMonitoru má Aukro měsíčně asi 2,1 milionu unikátních uživatelů. Navíc od minulého podzimu mohou v některých aukcích nakupovat i neregistrovaní uživatelé v rámci programu Aukro+. Z počtu 2,5 milionu uživatelů (každý čtvrtý Čech, případně každý dvouapůltý český surfař) jich 9273 vystupují jako profesionální prodejci.
Nejaktivnější uživatelé obchodního portálu Aukro bydlí v Praze, Středočeském a Moravskoslezském kraji, ti také utrácejí nejvyšší částky. Největší zájem je dlouhodobě o kategorie Děti, Dům a zahrada, Elektro, Erotika, Hudba, Film, Knihy a časopisy, Mobily a GPS a Oblečení a doplňky. Mezi nejoblíbenější produkty loňského roku patřily smartphony, notebooky, kočárky, nábytek, zahradní hračky a pánské hodinky.
Nejsilnějším dnem v roce byla bronzová neděle 11. 12. 2011, kdy se prodalo zboží v celkové hodnotě 26,9 milionu Kč. „To je o téměř tři miliony více než na druhou adventní neděli v předešlém roce,“ dodává David Vychytil, ředitel Aukra.
Zdroj: TZ Aukro