Na Facebook míří jedna z nejúspěšnějších her vůbec – The Sims

10. 6. 2011

Sdílet

 Autor: Redakce

Za 11 let prodali v Electronic Arts přes 140 milionů kopií herní série The Sims. Hra, ve které ovládáte vlastního avatara v podobě člověka nebo zvířátka a rozmazlujete jej nákupem nových doplňků, je přitom úplně geniálním námětem i pro zpracování na Facebooku. Zde zatím bodují tituly Zyngy, které hraje 240 milionů uživatelů (viz AppData). Ale ve skutečnosti jsou to podobní zabijáci času zkrátka ovládáte život své virtuální postavičky.

Hra The Sims taková byla vždy, ale do světa online výrazněji nepronikla. A EA chce se Zyngou bojovat. Mezi aplikacemi na Facebooku je EA sice druhým nejúspěšnějším vydavatelem, ale díra mezi první a druhém místem je obrovská. Zynga s 240 miliony vs. Electronic Arts s 32 miliony uživatelů.

The Sims Social

Frima přitom předloni koupila za neskutečných 400 milionů vývojářskou firmu Playfish, která měla odstartovat sociální éru v jinak tradičních formátech držící se studio. A právě Playfish bude na vývoji The Sims Social pracovat. Zatím není známo datum spuštění, ale na Facebooku už funguje budoucí stránka facebook.com/TheSimsSocial.

O co konkrétně ve hře půjde, si můžete přečíst v původní české zprávě přímo od EA. The Sims byla vždy hrou o sociálních vztazích, v online verzi čekejte logicky to samé.