1) Bohemia interaktive je sponzorováno evropskou unijí. Celkem mě ta informace udivila, že soukromý subjekt vydělávající na hrách je fináncován evropskými zdroji.
2) Když víme že tedy finance mají nerozumím těm holým místnostem, kde v jedné místnosti na cca 50m čtverečních sedí 7 chlapů najednou. Tam musí být smrad jak v opičárně, o kyslíku nemluvě. Slušnost jsou v jednom kanclu dvě osoby maximálně. Tři už je problém.
3) Pak se není čemu divit, že v takovém prostředí jsou lidé frustrovaní, nesoustředění a hry stojí za starou belu a vznikají takové kraviny jako Arma tři, ve které si jezdíte džípem se svítící GPS jako majákem: "halló tady jsme".
4) Celé to nekoresponduje s tím, že firma příjmá peníze z evropských fondů (které jednou bude muset někdo vrátit) a většinou si objednává externí spolupracovníky na programování. Kam tedy ty peníze přesně tečou?
5) modelování obličeje je sice věc hezká, ale nechápu k čemu to je. Na střílečky kdy vidím nepřítele jako pár pixelů na obrazovce, mi to příjde trošku zbytečné. Zvláště když se podívám na jejich produkt Arma 2 kde se celé postavičky sekají, a celá jednotka padne nelogickým chováním a já sám jedinej mám vystřílet celou poušť plnou ručníkářů, kteří vidí za roh (nebo mají aimbot a wallhack - a tím myslím počítačové protivníky nikoliv multiplayer)
1)-4) Bohemia Incubator, podpora komunitního vývoje a výborné modifikace, které kolem her Arma 2, Arma 3 a do budoucna DayZ SA vznikou - stačí se podívat na Twitch na různé zajímavé mody. Projekt Argo je pak myslím předmětem dotyčné dotace. Mimochodem, víš na jaký kraviny si firmy a podniky berou dotace v rámci zvýšení konkurenceshopnosti? Zjevně moc ne. V rámci odvědtví nejde o nic nestandardního.
5) Pravděpodobně nevíš, že jak v Arma 2, 3 tak především v DayZ SA jsou mnohé módy z nichž zejména servery zaměřené na RP na interakci hráčů a komunikaci mezi nimi stojí. V takovém případě jsou animace včetně změny gestikulace podle mluveného slova pomocí umělé inteligence přímo na místě a velice se na ně těším.