Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Na návštěvě v Bohemia Interactive: na unikátním zařízení tu přidávají herním postavám lidské obličeje. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 10. 4. 2018 14:17

    Crha (neregistrovaný)

    1) Bohemia interaktive je sponzorováno evropskou unijí. Celkem mě ta informace udivila, že soukromý subjekt vydělávající na hrách je fináncován evropskými zdroji.
    2) Když víme že tedy finance mají nerozumím těm holým místnostem, kde v jedné místnosti na cca 50m čtverečních sedí 7 chlapů najednou. Tam musí být smrad jak v opičárně, o kyslíku nemluvě. Slušnost jsou v jednom kanclu dvě osoby maximálně. Tři už je problém.
    3) Pak se není čemu divit, že v takovém prostředí jsou lidé frustrovaní, nesoustředění a hry stojí za starou belu a vznikají takové kraviny jako Arma tři, ve které si jezdíte džípem se svítící GPS jako majákem: "halló tady jsme".
    4) Celé to nekoresponduje s tím, že firma příjmá peníze z evropských fondů (které jednou bude muset někdo vrátit) a většinou si objednává externí spolupracovníky na programování. Kam tedy ty peníze přesně tečou?
    5) modelování obličeje je sice věc hezká, ale nechápu k čemu to je. Na střílečky kdy vidím nepřítele jako pár pixelů na obrazovce, mi to příjde trošku zbytečné. Zvláště když se podívám na jejich produkt Arma 2 kde se celé postavičky sekají, a celá jednotka padne nelogickým chováním a já sám jedinej mám vystřílet celou poušť plnou ručníkářů, kteří vidí za roh (nebo mají aimbot a wallhack - a tím myslím počítačové protivníky nikoliv multiplayer)