Společnost Fujitsu Siemens Computers tak v České a Slovenské republice nabízí nejlepší servisní podmínky na trhu. Navíc Fujitsu Siemens Computers nedělá mezi svými zákazníky rozdíly - pro fyzické i pro právnické osoby platí u všech produktů shodné záruční podmínky.
"Tímto opatřením pokračujeme v trendu vylepšování servisních podmínek, na které jsme se zaměřili již od loňského roku. Během této doby společnost Fujitsu Siemens Computers v České a Slovenské republice přišla mimo jiné se službou, díky níž zákazníkům v případě výskytu závady na jakémkoliv zařízení od naší společnosti stačí kontaktovat servis telefonicky a nemusí jej tedy osobně navštívit, dále s garancí nulových vadných bodů u vybraných LCD panelů, s garantovanou opravou notebooků LIFEBOOK u zákazníka do druhého pracovního dne nebo s prodlouženou záruční dobou pro vybrané produkty," řekl Martin Kaiser, marketingový ředitel české a slovenské pobočky Fujitsu Siemens Computers.
Jedinou podmínkou platnosti této garance opravy je bezplatná registrace na serveru www.zatorucim.cz, a to do 60 dnů od koupě notebooku. Na uvedených stránkách lze zároveň nalézt podrobné informace k tomuto programu.