Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Nechci se zastávat českých operátorů, ale… (komentář). Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 3. 3. 2019 23:02

    tosuja

    Jsou technicke duvody pro trvani prevodu cisla v radu desitek minut. Operator ma radu ruznych a ruzne propojenych systemu, kde se data kesuji a davkove synchronizuji. Prave ta davkova synchronizace je duvodem tech zdrzeni - synchronizuje se treba jednou za 5 minut. Proste je treba pockat, az nove data probublaji, kam maji.
    Cokoliv nad tech par desitek minut je podle mne umela snaha operatora ztizit prechod a tim odradit nektere zakazniky od prechodu ke konkurenci.

    Jinak, Kanada taky nema pokuty za predcasne ukonceni. Pokud jste meli ke smlouve dotovany telefon, doplatite zbytek ceny, nechate si ho odblokovat a muzete vesele prejit jinam. Celkova situace je ale podobne zoufala, jsou tu 3 velci operatori, jejichz nabidky se lisi v jednotkach dolaru. V prubehu casu pak kazdy z nich koupil jednoho virtuala a udelal z nej levnejsi alternativu k sobe samemu. Rozdil je zavisly hodne od zpusobu pouziti, typicky se nevyplati, pokud hodne cestujete do USA a chcete tam data. Je tu jeste 4. operator, ktery buduje vlastni sit, ale pokryti mimo mesta je mizerne. Mimo jeho vlastni sit pak jste v roamingu se zoufalymi daty.