Když jsou tu v oblibě ty pohádky od Redmarxe, můžu taky přidat jednu pohádku.
Domnívám se že RTX3000 řada je taktovaná vysoko, protože výroba čipů je kvalitní, protože má kvalitní obvody které to vydrží.
U Paskalu byl každej čip jinej a jedinečnej a proto to taktovali nízko a nechali na výrobci a uživateli, jak se konkretné čip povedl a jakých hodnot jsou schopni dosáhnout. Proto velký prostor pro taktování s tím, že když se mu zkrátí životnost, půjde na vrub zákazníka. Prostě se nehrnuli k maximu čipu, protože každej čip byl jinej a některý to nezvládali. Ale u RTX3000 řady jsou všechny čipy stejně kvalitně vyrobené a proto se nebáli jít nahoru a taktovat to vysoko pro všechny čipy. Oalala vysvětlení proč je prostor pro taktování tak malý je na světě.
#Nejsem DeDe.
Prove me wrong.
you can't.
šach mat.