Nejlepsi je jak marketaci vzdycky rozmazou obraz u nizsich frekvenci aby ukazali, proc vlasne potrebujes monitor s vyssi maximalni obnovovaci frekvenci. Kdyby do srovnani zahrnuli monitor s frekvenci 60Hz, neslo by uz poznat, co je na obrazku, jak by to rozostrili. A ja porad proc lidi pouzivaji aimbot. A oni jsou to chudaci co maj monitor s obnovovaci frekvenci jen 60Hz a maji to rozmazane
Ve skutečnosti nepozná ani víc jak 60 FPS/Hz předpokládáme-li aktivni synchronizaci. Vyjimkou jsou jedinci, kteri jsou fotocitliví a bude jim vadit blikani monitoru bez flicker free technologie, coz uz dneska snad ani koupit nejde. Celé je to o konkretnim hernim enginu, na kolik fps bezi maximalne treba fyzikalni engine a tak. Jsou tak hry, ktere jsou i na 60 FPS trhane a skutecne plynulosti dosahuji az pri 90 a vice FPS. Po staru kdyz mely monitory vetsinou max 60 nebo 75Hz ses prostr smiril s tearingem, dneska si koupis monitor s aktivni synchronizaci a frekvenci 144+ Hz. Drtiva vetsina her vice jak 120FPS nevyuzije, navic pokud to ma byt i neco moderniho a vypadat to, tak se na ta FPS ani nedostanes. I s high end grafickou kartou jsi rad za stabilnich 60FPS pri plnych detailech a zapnutym ray tracingu. Ono to jeste par let potrva, nez se stane 120Hz takovym standardem a marketaci zjisti, ze dalsi honba za vyssimi frekvencemi neprinasi kyzene vysledky. Alespon takhle to bylo s dpi u mysi a historie ma tendenci se opakovat.