První videonahrávky ukazovaly různorodé lidi ze všech koutů světa, pronášejíc výše zmíněný slogan. Poté se vyrojilo několik nahrávek malých dětí/seniorů, jenž i přes svůj útlý/pokročilý věk dokázali pracovat s Windows Vista, demonstrujíc tak snadnost použití této platformy. Nyní přibyl další spot, atakující předřazenost jablečných výrobků a omezené možnosti volby.
Pro vytvoření videosnímku postačilo oslovit zájemce o notebook se záminkou, že se jedná o průzkum trhu. Lauren, jak se první „pokusný králík“ jmenuje, pokukuje po 17“ notebooku s rozměrnou klávesnicí a dostatečným výkonem, v ceně kolem 1000 dolarů. Po darování vytyčené částky ji stačilo sledovat s kamerou (a nadále mlčet že se jedná o klip pro Microsoft) a čekat co si koupí.
Při návštěvě Apple obchodu našla za stanovenou částku akorát podprůměrný 13“ Macbook, což okomentovala právě větou zmíněnou v nadpise. Zato po přesunu do „běžného“ elektro-shopu pomalu neví, který laptop vybrat. Nakonec si pořídí vysněný stroj s velkou obrazovkou, pohodlnou klávesnicí, dobrým hardwarem a systémem Windows Vista za podstatně nižší cenu, přičemž i po přibrání tiskárny stále 100 dolarů zbude.
Microsoft tak novou řadou reklam zvanou „Laptop Hunters“ (Lovci notebooků) prezentuje možnost volby toho pravého za mnohem menší peníz v kontrastu s předraženými a výběrově omezenými Macy.
Zdroje: Windows team blog, ZDNet