Tiché čekání nejprve trochu narušila a hned v zápětí zase uklidnila korejská centrála společnosti. Nejprve se totiž Sukyong Hong, marketingový manažer pro "zámořské" prodeje a marketing vyjádřil v tom smyslu, že notebooková divize musí prodat 11 miliónů notebooků v roce 2011, aby byla její existence udržitelná. Toto číslo přitom odpovídá přibližně 5,7% podílu na trhu, což je docela ambiciózní plán vzhledem na současný 1,7% podíl. Ohlášený plán by měl být dosažen tlakem na americký i evropský trh, který by snad mohl potvrdit zmíněný čas vstupu Samsungu na trh s notebooky v ČR. Interpretace tohoto vyjádření přitom nebyla právě pozitivní, směrovala spíše k riziku ukončení výroby notebooků Samsung.
Náprava na sebe nenechala dlouho čekat a Samsung horlivě vyvracel negativní interpretace svého plánu. Ten prý rozhodně neznamená ambici ukončit v roce 2011 výrobu, spíše potvrzuje velké ambice v této oblasti. Samsungu budeme držet palce, aby nás v příštím roce překvapil zajímavými a kvalitními produkty.