RemMes: Opravdu jsem si naběhnul? Mně se spíše zdá, že ses uvařil ty.
Kolik znáš soukromníků, co mají náklaďák nebo F1 jako soukromé vozidlo?
Že existuje něco jako serverový procesor ("náklaďák") nebo specializovaný procesor pro WS (F1) běžného zájemce o PC (tj. osobní auto) vůbec nezajímá, protože on nechce každý den převážet palety rychlostí 200km, ani vozit v F1 deset tun štěrku, on má zájem dojet na nákup, do práce a na dovolenou, a podle toho si také vybírá auto. Maximálně jednou za čas odveze ledničku nebo pračku, nebo sekačku na zahradu.
Takže mít univerzální auto je úplně běžné, proto také slaví úspěchy auta okolo střední kategorie s karoserií kombi, protože jejich univerzalita je definuje a ony naopak definují jakýsi etalon soukromého auta. Rozhlédni se kolem sebe, uvidíš to sám. A pokud je třeba mít v rodině druhé auto, například proto, že je třeba mít více členů mobilních, tak další auta už jsou opět optimalizována (tj. malá, levná - protože jejich účel je omezen.)
Big.little nepřináší uživateli žádný takový benefit. Je to benefit čistě pro výrobce, který si tak vyřešil problém s benchmarkovým výkonem a počtem jader a problémy s nevyrovnaným výkonem apod. přehodil na výrobce OS, SW a uživatele. Celá tato diskuse vznikla přece jako otázka, proč big.little vlastně Intel implementoval. Sám píšeš že AL je pro tebe nepoužitelný. Pro mě taky. Já jsem napsal proč a jak to vidím, nicméně jsem nepsal nic o tom, že to je nefunkční procesor, ale tobě to připadlo jako "fandovství," přičemž já na tom žádné fandovství neshledávám, protože nejde o nějakou firmu, ale o princip fungování.