One million people have signed up for a new, modern email experience at Outlook.com. Thanks! #outlookpreview twitter.com/Outlook/status…
— Outlook.com (@Outlook) July 31, 2012
Co přepracovaný e-mail od Microsoftu kromě nové grafiky přináší jiného? Především doménu @outlook.com místo @hotmail.com, která slovy Radka Hulána „už konečně nevypadá jako pornosite“. V bližší době by se součástí e-mailu měla dokonce stát webová verze Skype, která má potenciál přilákat k Outlooku vysoký počet nových uživatelů. Obzvlášť pokud bude webový Skype v Outlooku jedinou (oficiální) možností, jak komunikovat z webu s uživateli této služby. Podrobnosti o novém e-mailu najdete v článku Petra Urbana.
Zatímco Redmondští v prvních hodinách po spuštění sbírali opravdu dobrý ohlas, Yahoo si velmi nešťastně (ne)načasovalo výpadek svého e-mailu a chatovací sítě. Yahoo Mail byl po nějakou dobu úplně nedostupný, posléze se někteří začali pro změnu setkávat s podezřelými a neodbytnými hláškami o nových licenčních podmínkách. K jejich aktualizaci nicméně nedošlo a uživatelé hlásili, že je hlášení nelze přijmout ani odmítnout. Dvěma firmám se ve zhruba stejném časovém úseku dařilo dost rozdílně.