Nová reklama Applu propaguje FaceTime a ignoruje Microsoft, Samsung i Nokii

6. 8. 2013

Sdílet

 Autor: Redakce

Apple pokračuje v sérii televizních reklam na iPhone 5 novým dílem FaceTime Every Day. První dva klipy, které se na obrazovkách Američanů začaly objevovat v dubnu, respektive květnu nesly podobný název Photos Every Day a Music Every Day.

" frameborder="0" height="360" width="640">

Jedná se tak o další vlnu propagace FaceTimu od jeho uvedení v iOS 5 společně s iPhonem 4. V té době bylo možné obraz z fotoaparátu iPhonu přenášet pouze na sítích Wi-Fi a jen v případě posledního modelu. Nyní je možné videohovor uskutečnit i přes mobilní data a na všech zařízeních, které podporují iOS 4 a vyšší. Letos v září čeká FaceTime další velká změna. Společně s iOS 7 přijde možnost kromě videohovorů uskutečnit i běžný hovor prostřednictvím mobilní datové sítě nebo Wi-Fi. FaceTime se tedy stane konkurencí pro oblíbené aplikace typu Viber či telefonování s Facebook Messengerem.

Klip je také úsměvný v kontextu posledních reklamních pokusů Microsoftu či Nokie, které více než vlastní přednosti popichovaly iPhony či iPady. Apple tento trend zatím zcela ignoruje a kampaň ukazuje běžné využití telefonu. No a nakonec si můžete uhlazenou reklamu srovnat s šíleností Samsungu, kterou propaguje Galaxy S 4 na Taiwanu:

bitcoin školení listopad 24

" frameborder="0" height="360" width="640">

Zdroj: AppleInsider